Snart kommer det!

Fy vad jag är trött på denna värmen! Hur ska jag stå ut?
Sitter och svettas och håller helt ärligt på att dö..

Nu ska jag iallafall ta och lägga över lite bilder från den bärbara datorn från dagarna i Stockholm, så mamma sen kan ta med den datorn hem till sig. Vad skulle hon göra utan en sån söt och snäll dotter som ger henne en dator? ;)

Titta vad jag fick för mejl nyss med.
Varit massa strul med pengarna, så inte fått det än. Men nu äntligen är det påväg!
Alice kommer verkigen älska det..

Nu ska jag hoppa in i en iskall dusch och fixa mig lite.
Ska iväg och handla med mamma senare och även hämta ut ett paket jag fått, yeah!

 


Din åsikt tack!
Postat av: Vanessa

Fin blogg ! :D

2010-07-11 @ 16:11:49
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: annmarie

kollade på bilderna längre ner, och gud va fina ögon du har!

:)

2010-07-11 @ 16:13:48
URL: http://aannmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0