Vår lilla minisemester!

Imorgon klockan 6 på morgonen bär det av! Hur fan ska jag lyckas komma upp?
Jag, mamma och Patrik ska iväg på en liten semester. Först blir det Kolmården, jag älskar verkligen djurparker!
Lite mobbat kanske, men ska bli himla kul. Dock minns jag att det är himla mycket backar där. Så gå där i 30 graders värme är inget jag ser fram emot. Kommer svettas ihjäl, RIP KAJSA!
Blir att sova på ett 4 eller 5 stjärnigt hotell. Även en Jacuzzi i vårat rum, grymt eller vad?!

Sen blir det Stockholm när vi ändå är där uppe. Aldrig varit där, så kanske på tiden?
Blir skansen, vasamuseet, slottet, och lite sånt där.
Och även sova på ett hotell där en eller två nätter. Beror på hur mycket vi vill göra och vad vi hinner.

Det jag mest ser fram emot är att äta ute på resturang. haha!
Bara sånt man gör på semestern typ.. Annars är det bara pizza eller kinamat ibland.

Din åsikt tack!
Postat av: Olle GZ

Verkligen :D

Hoppas du får det fantastiskt i Stockholm ^^, ska ni inte kolla allsången också? :o

Sådär är det väl ;/ du då?

2010-07-05 @ 20:35:08
URL: http://olikhet.blogg.se/
Postat av: Olle GZ

Hah just det, synd att du missar det - själv har jag aldrig varit där.



Då skulle jag få sitta här hela sommaren och berätta hur jag mår och har inte riktigt tid med det, tyvärr.

2010-07-05 @ 21:04:14
URL: http://olikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0