Allt känns tungt utan dig..



Jag saknar dig så sjukt mycket Lisa.
Började lyssna på en låt, inte vilken som helst. Utan Louis Armstrong - What a wonderful world, din låt. Den som var på din begravning.
Redan vid första tonen på låten så kommer tårarna fram, sen försvinner dom inte på flera timmar.

Även fast tiden går, så förstår jag fortfarande inte. Varför du?
Kommer man någonsin förså? Få svar på det? Kunna tänka på dig utan att börja gråta?
Tyvärr är det bara att vänta och se, se vad som händer.

Tänker även på dina föräldrar varje dag. Hur deras barn försvann, den sista som bodde hemma bara försvann.
Ena sekunden fanns du, andra var du borta. Varför?
Förstår inte hur dom klarar sig igenom detta, dom båda två är riktigt starka och ger en all styrka man behöver varje gång man träffar dom.
Skulle aldrig klara det utan stödet dom gett mig. Jag borde ge dom stöd, men hoppas att det är ett stöd att man hälsar på ibland iallafall. Kan inte göra mycket mer tyvärr, det är för jobbigt. Jag klarar det inte. Förlåt...
Men dom två är guld värda.

Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka Lisa.
Få träffa dig en sista gång iallafall.. Vet att det inte är mitt fel, men har fortfarande så dåligt samvete.
En minut till och det hade inte hänt.

Jag älskar dig Lisa Linnéa Skoglund.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Din åsikt tack!
Postat av: Louisette

Fint skrivet, Kajsa. Jag vet att det inte finns något att göra, men du vet att jag finns om du vill prata ut.<3

2010-06-29 @ 17:14:23
URL: http://louisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0