Älskar mina ögon!

Fy vad jag älskar mina ögon när man tar kort ute! Dom blir helt fantastiska!
Det enda jag faktiskt gillar på mig själv, haha!

Mamma och mormor hämtade mig vid 1 tiden idag, så åkte hem till mamma och åt lite jordgubbar och så. Gott!
Dom hade varit i Ljungby och tittat på en ny bil till mormor och köpte även en. Jätte söt och cool var den!

Eftersom natten var himla jobbig var jag trött så lyckades somna hos mamma från 2 till 6 ungefär, kom upp precis när maten var klar. Så åt, sen körde vi och handlade så släppte mamma av mig här hemma igen.
Ska snart plocka iordning lite, som jag sagt sen igår. Hmm. Eller skiter jag i det och gör det imorgon?
Filmkväll med chips och dricka låter mer lockande faktiskt!

Din åsikt tack!
Postat av: Emma

Håller med dig, jättefina ögon! o:

2010-06-29 @ 23:26:26
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0