God morgon!

Inatt sov jag hos mamma för jag mådde så skit.
Somnade runt 9 tiden och sov till halv 7. Dedär har jag inte gjort sen jag var liten, men det ska helt klart göras om!

Nu ska jag iallafall försöka hoppa in i duschen. Jag är yr och mår fortfarande dåligt så hatar att duscha då.
Men vid 10 ska jag till kommunen på först ett "möte" sen efter de ett till, sen skiter jag nog i att gå hem och drar direkt till vårdcentralen och sitter utanför tills mamma kommer.
Ska ju ta blodprov idag, är så sjukt nervös. Och nu börjar jag gråta av bara tanken på det, kanon verkligen!

Kommer aldrig att klara det här...

Din åsikt tack!
Postat av: lui

hej, mår du bättre nu? kanske var nervositeten av att ta blodprov som fick dig att må illa? hoppas dagen inte blev alltför jobbig iaf :/

kram

2010-06-21 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0