God morgon!

Inte morgon längre kanske, men jag lyckades nyss komma upp ur sängen iallafall..
Vaknade och var jätte yr, allt snurrade bara och höll på att spy. Ingen trevlig känsla kan jag lova.
Men det gjorde att jag fick mod att ringa vårdcentralen, beställa en tid för en undersökning som antagligen kommer sluta med blodprov som jag är livrädd för. Är himla stolt över mig själv att jag ringde, men fick inte tid fören den 21/6. Så finns risk att jag hinner ringa och avbeställa den.

Sträckte även min vad (stavas det vad bara? :P Ni vet där bak i benet) innan, så har himla svårt att gå nu.
Finns inget värre än att sträcka den, man får typ kramp och kan inte röra sig för det för så jävla ont, men man måste röra sig för att det ska släppa. Problem, problem, problem...

Nu ska jag lägga mig och titta på OC, försöka få tag på mamma och fjäska för att vi ska beställa Kinamat.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0