God natt!

Nu har jag hållt på att fixa med min nya blogg design.
Och som alltid blir jag lika irriterad då det alltid är något som inte går som jag vill.
Imorgon ska jag göra klart den, och då kommer den även upp här. Spännande va?

Nu ska jag krypa ner i sängen, titta på OC, äta choklad och dricka mjölk. Mums! Det behöver jag verkligen nu.

God natt! ♥


Din åsikt tack!
Postat av: Maggiebell

sv: ja, jag tycker det är rätt schysst med instoppat eller att ha body under sådär.. det är rätt propert:)



och, tack, antar jag! :) jag antar att det handlar om vilken uppfattning man har om storlekar och kroppar. min mamma tycker att jag är supersmal (haha), vissa har sagt att det är bra att jag är mullig, vissa har sagt att jag har kurvor men är smal, vissa har rent ut sagt kallat mig fetto och överviktig.. själv försöker jag gå ner i vikt, inget drastiskt utan bara slanka till mig/bli fastare om man säger så, men klart det är svårt när jag själv inte riktigt ska tolka mitt utseende.

2010-06-19 @ 13:53:03
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0