God natt!

Denna bilden är från förra året nere vid havet.

 

Imorgon så åker jag och mamma ner till havet, hennes syster är vid husvagnen så blir att hälsa på henne.
Mamma ville sova över, men jag vill bara stanna över dagen eftersom jag har Alice hemma och så..
Eftersom jag har en sån snäll mamma gick hon med på det, så det bara blir en dagsutflykt. Mysigt va?

Jag älskar verkligen havet. Så himla mysigt, tyvärr åker man inte dit så ofta för att hälsa på.
Ska jag vara iväg vid havet vill jag gärna ha mitt eget, inte vara hos någon annan då det blir för jobbigt för mig.
en stuga vid havet i en vecka skulle sitta fint, men vart ska man få dom pengarna ifrån?

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen. Titta på vänner lite och försöka sova.
Klockan 8 kommer mamma och hämta mig. Så måste gå upp vid 7 tiden så jag hinner fixa kamera och gejerna till de, äta, kläder och allt man  nu måste göra.

God natt!


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0