Hos mamma en sväng!

Hejhej!

Eftersom jag har så många läsare så tänkte jag att ni kanske saknar mig, fyra dagarsen jag skrev nu ju.
Inte fått internet i lägenheten än, därför jag ej skrivit något men hoppas på att få det i början av nästa vecka!

Just nu ligger jag nere i mammas säng och titta runt lite på internet.
Det är jätte fint väder ute och man borde såklart vara ute, men tycker det är för varmt och + att jag har himla ont i huvudet och mår inte så bra.
Skulle vilja sova en stund, men det får jag inte för mamma, hur tråkig är inte hon?

Har inget att säga annars tyvärr, och eftersom jag ej mår så bra orkar jag inte skriva en massa heller. Så skulle bara ta ett snabbinlägg.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0