Ingen utedag för mig inte..

Jag tvättade iallafall, hade bara 3 maskiner så kändes lite onödigt. Men samtidigt blir det inte så mycket nästa gång, så det är härligt!
Har tvätt tid till klockan 10 ikväll, deni!

Smsade Onte innan, vi skulle ses idag. Klockan 1 ungefär sa hon att hon snart var klar med något, nu är klockan halv 5 och hon har ej hört av sig.
Så nu skit samma liksom, jag städar, ska fixa lite i min garderob så jag får in en stol och har lite koll där.
Sen skulle jag vilja köpa jordgubbar och glass och sitta i mitt fönster och äta det och bara njuta av värmen, hmm?
Dock kostar alla jordgubbar jag sett typ 50 kr kg. Vilket jag inte har råd med. 30 kr högst, jag är snål. :) Snål smålänning såklart.

Nej, nu blir det ett stort glas cola med is sen fortsätta!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0