Jag är tillbaka!

Etttagsen jag skrev nu. Inte haft någon lust, + att jag inte mått så bra.

Men nu är jag kanske tillbaka iallafall? Hoppas på bättre tider för mitt mående nu, orkar verkligen inte må illa och vara yr mer! Då lägger jag mig faktiskt ner och dör.

Idag får jag iallafall en middagsgärst! :) Kul va?
Carro kommer hit. Eftersom hon har en liten hund har hon ej kunnat hälsa på för min katt och han går ej ihop.
Så min Alice får tillbringa någon timme inne på toa idag så jag får umgås med min kusin.

Var med mormor och handlade idag på morgonen. Så handlade nypotatis, sill, korv, gräddfil och gräslök. MUMS!
Midsommar mat lite i förväg, men så himla gott. Hoppas vi köpte rätt sill som Carro äter bara.. Själv äter jag korv till istället, minst lika gott då man ej gillar sill.


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0