Jag hatar att bo själv!

Okej.. Kanske inte hatar, men inte långt ifrån faktiskt.
Det var jobbigare än vad jag trodde.

  • Man måste diska varje dag. (Ni ska se mitt kök just nu.)

  • Man måste handla hem allting. (Tänkte göra kyckling och pommes, men självklart fanns det ingen sås hemma! Sånt har väl inte jag tänkt på? Sånt som alltid fanns hemma ju.)

  • Laga mat varje dag. Hur ska man orka det?

  • Tvätta.

Det är bara några saker.
Visst, jag tvättade hemma ibland, driskade mm. Men gjorde inte jag det så gjorde mamma det, men här blir det inte gjort själv precis.

Jag är sugen på något gott att äta, men det finns inte.
Allt som finns hemma är smör, mjölk, pasta, köttbullar och kex. Blir inte så jätte mycket gott på det där inte.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0