Nu är jag hemma!

Nu kom jag precis hem, Inte varit här sen i måndags, och sov även hos mamma i söndags natt.
Glad att jag har en sån underbar mamma

Dock luktar min lägenhet riktigt äckligt kan jag lova, haha!
Lämnade den med en massa disk och slängde ut massa från kylskåpet när jag handlade.
Allt ligger bara där och luktar, och jag äcklas av att ta tag i sånt då. Hur dum får jag vara? Varför fixade jag inte det med en gång istället?

Aja, nu ska jag öppna fönstret så mycket jag kan för att Alice inte ska lyckas ramla ut, sen börja på disken.
Sen fortsätta med resten av lägenheten med.

Och ni är välkomna att städa om ni inte har något bättre för er ;)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0