Yr, yr, yr och yr..

Dagen har varit hemsk. Åkte hem till mormor, blev jätte yr och mådde illa så satt och grät vid bordet när jag försökte äta. xD Gick upp och vilade någon timme, sen åkte vi hem igen.
Ville så gärna prata med mormor mer, men orkar inte.

Nu ska jag iallafall sätta mig till rätta och titta på Andra Avenyn säsong 2 och äta en Risifrutti.
Älskar den nya smaken! Himla sorgligt att den bara är tillfällig och inte kommer finnas efter sommaren.
Den är ju den godaste av alla! Det är precis som att faktiskt äta sommar, smakar sommar. Köpte 4 st idag, mums!

Imorgon ska jag till doktorn med min yrhet igen med.
Och blir blodprov i armen, vet inte hur jag ska klara det.. Börja gråta om jag bara tänker på det.
Jag kommer helt ärligt att dö, kommer aldrig klara det. Men jag måste, jag måste verkligen!


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0