Ändrade planer!

Min gudmor vill gärna köra dit mig, eftersom jag är så nervös. Så då följer hon med in och så.
Så lilla jag slipper gå in själv, snällt eller vad? Fast jag är fortfarande himla nervös, vilket inte lär försvinna.
Sen behöver jag bara åka bussen hem, en går vid 14:04 och den andra vid 16:50, hatar att de är så mycket mellan dom. En vid 3 tiden hade varit bra.. Men men. Får se vilken jag tar, och om det är okej att jag åker tidigare om det blir för jobbigt.
Men som sagt, ingen buss! :) Så behöver inte ge mig av än, hon kommer vid halv 10 tiden och hämtar mig, så en hel timme kvar.
Skulle kunna sovit massa länge till egentligen ju. Aja.

Jag ska äta lite godis nu iallafall och tjocka mig. Kanske titta lite på tv med.


"Hej jag är 18 år, snart 19 och min gudmor måste följa med mig för jag klarar ingenting själv" :)
Jag är så kass..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0