Dagens inköp.

Detta köpte jag idag.





Jag älskar skorna! Dom var sjukt snygga, snyggare på riktigt faktiskt. Dom gjorde sig inte bra på kort, haha!
Men jag har så stora fötter! brukar få i mina fötter i 40-41. Men detta är 42!
Nya bigfoot vafan.

Din åsikt tack!
Postat av: Evelin [foto&hästblogg]

svar Haha:P Jo dom luktar faktistk ganska gått. Och dom är ju så varma :)<3

2010-03-24 @ 21:22:36
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ja, jag tror bestämt att hon i det läget föredrog fönstret :D



Åh, då förstår jag. Attans va jobbigt det låter! Då är dagis kanske inget för dig just nu :) Annars är barn en fruktansvärd glädjebomb :D Men jag kan hålla med dig, ibland är det svårt när man inte får några direkta uppgifter. En gång praktiserade jag lite i en restaurang, och något sådant hade jag aldrig testat längre. Jag var superrädd hela tiden och vågade knappt lyfta ett finger på egen hand :) Jag håller verkligen tummarna för dig, för att det ska bli lättare i framtiden ♥



Hoppas du har det fint!

2010-03-24 @ 21:23:14
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0