God natt!

Nu tittar jag på Wipeout, sen blir det Ballar av stål såklart.
Ska installera nya sims spelet jag köpte idag nu, så blir att spela lite faktiskt. :P
Borde inte sitta vid datorn mer eftersom jag är yr och har ont i huvudet . Men bara måste prova spelet.

Så jag säger god natt till er nu! :)
Lär inte skriva mer ikväll tror jag. Men vi hörs imorgon, ha en fortsatt bra kväll!

Din åsikt tack!
Postat av: emelie

NU HAR JAG UTSETT 8 FINALISTER, KOLLA OM DET ÄR JUST DU SOM GÅTT VIDARE! OM DU INTE HAR DET SÅ KAN DU ALLTID RÖSTA PÅ DIN FAVORIT SOM GICK VIDARE! :)

2010-03-21 @ 21:19:23
URL: http://ampapampa.blogg.se/
Postat av: Johan Y Emil

Hej! Du har vunnit veckans blogg hos oss och blir länkad hela denna veckan! Hoppas du blir glad och att du kommer in och värmer dig fler gånger!



Johan @ johanochemilslilla

2010-03-21 @ 22:12:38
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0