hello bitches!

Nu har jag precis kommit hem, vi har varit och hälsat på Carro.
Och älsklingshunden har skadat sig. :( Dock bättre nu, men vi kunde inte ut och gå vår runda idag för han hade ont.
Är man bebis och lite sjuk får man ju självklart uppmärksamhet ;) (Mer än vanligt dvs)

Vad kan de vara i detta?
Och ja, jag vet att det är julpapper.. :P Men det är ju allt man har hemma, bara på julen man slår in saker typ.


De som antagligen rör sig i Jaspers huvud; GE MIG GE MIG! Okej, jag sitter fint.. GE MIG NU FÖR FAN!





Din åsikt tack!
Postat av: Ida berglund

hahah sjukt söt hund o sjukt fina bilder:)!<3

2010-03-14 @ 15:49:35
URL: http://www.idaberglunnnd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0