Hemma..

Så, nu är jag hemma igen.. Jag tog den tidiga bussen hem, första dagen ju. Så förtjänar det faktiskt. Glad att jag kom dit och så. Himla trött i benen och trött rent allmänt nu.
Imorgon blir det iallafall nya tag. Dock lär jag åka hem den tidiga då med, sen ska ja vara där alltid tills kvällen om det inte är något som kommer ivägen dvs. Men det tror jag inte.
Imorgon kommer jag dock vara himla nervös igen, för då är ingen av dom som var där idag som jag pratade med.. Nya folk då, så blir hemskt. Men nu vet jag iallfall lite, vilket dock inte hjälper..

Jag sprang inte på HM en snabbrunda med eftersom jag råkade gå lite för tidigt där ifrån.
Så rädd att missa bussen liksom, så ute i god tid.
Köpte lite små saker bara dock, hade inte så mycket pengar. Men kommer in bild på det snart. :) Ska bara ta kort.

Nog om mig.. Hur har er dag varit?

Din åsikt tack!
Postat av: k.g

Bra blogg :)

2010-03-17 @ 16:26:39
URL: http://katringranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0