Inneboende..

Visste ni förresten att vi faktiskt har en inneboende?
Första gången de kom post hit som var till henne, tänkte jag självklart på C/O Segemyhr!
Jag och en ex kompis tittade ofta på de, citerade massa dom sa och bestämmde oss för att till och med flytta ihop när vi gått ut skolan osv.
Det verkar ju så himla kul, självklart skulle de ej bli lika som i Segemyhr, men iallafall.

Och påtal om henne, gissa vem jag såg idag för första gången på snart 3 månader ?
Jo hon! i byn när jag var påväg hem, gick förbi henne då. Inget man vill erkänna, men saknar henne faktiskt.
Hon var ju faktiskt min bästa vän.


Din åsikt tack!
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Man vänjer sig vid att folk tittar efter ett tag :) Hahah. Men jag kan fortfarande känna mig lite nervös när jag är ute bland folk, typ på stan, och fotar :)



Kram!

2010-03-26 @ 17:50:37
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0