Lite bilder från kvällen.

Här kommer lite bilder sen ikväll.

Jag och Findus låg i soffan och tittade tv när mamma kom hem efter att hon hade handlat, så hon var snabb med kameran kan jag lova.
Mitt fett från kroppen börjar fan krypa upp i ansiktet! HAHA!



Och här börjar vi fixa med efterrätten.. Vad kan det vara tro?

Jag bara älskar smält choklad och frukt!




Nu ska lilla jag hoppa i sängen, sätta på en film och titta på den och dricka påskmust!
Det enda bra med påsken är typ att de finns påskmust. Och påskäggen såklart.
Finns de påskmust/julmust när som? Har tänkt på det, och tror inte jag sett de mitt i sommaren.. Hmm.
Ska ta och köpa hem ett stort lager så man har hemma!

Din åsikt tack!
Postat av: E M A

hih okej :D va gör dudå

2010-03-21 @ 00:05:22
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0