Lite små trög kanske?

När vi satt och åt nyss:

Carro: Kom och ta mig långt härifrån *Sjunger*
Mamma: Tänk, det är 9 årsen den var med i melodifestivalen
Jag: Nej, jag kan bestämt säga att det var 2001 den var med.
Mamma: Och hur längesen var det?
Jag: Hmm *tänker så det knakar*
Carro: HAHA! Du är så dum!


Jag tyckte de var kul ;) Men vem har liksom sagt att jag är smart? :O
Men vi har varit ute och gått en rätt lång runda enligt mig, ätit som sagt och så.
Ska försöka få Carro att vi ska spela lite wii nu (A) Få se om jag får min vilja igenom.

Din åsikt tack!
Postat av: Malin

Jag har en mini-tävling på min blogg, klicka dig in på min blogg för mer info om du är intresserad :)

2010-03-09 @ 19:34:33
URL: http://labiosrosados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0