Melodifestivalens bidrag till Globen!

Detta är bidragen som ska kämpa i Globen på lördag!
Vilken vill du ska vinna?
Och vilken tror du skulle ha stor chans att vinna allt i ESC ?



Artist: Anders Johnson
Låt: We Can Work It Out
Min åsikt: Låten är nog okej, men jag gillar verkligen inte han som artist, därför kan jag tyvärr inte ge så mycket positivt om han. Han brukar se så slemmig ut.


Artist: Anna Bergendahl
Låt: This Is My Life
Min åsikt: Denna låten är riktigt bra och hennes röst. Dock tycker jag det ser ut som att hon ska börja gråta varje gång hon sjunger, vilket är riktigt fult och störande.


Atrist: Darin
Låt: You´re Out Of My Life
Min åsikt: Tycker hans röst har blivit sämre än den var innan, rätta mig om jag har fel (?) Älskade han innan ju när han var med i Idol, kanske är därför? Blev helt kär när jag hörde han sjunga ju. haha!
Men låten är rätt bra faktiskt. Inget jag skulle sitta och lyssna på i timmar dock.


Artist: Eric Saade
Låt: Manboy
Min åsikt: Han är så snygg! MUMS! Och låten är verkligen en sån som sätter sig på hjärnan.
"Manboy, manboy, you can call me manboy
I don’t care, I’ll show you how to love"



Artist: Jessica Andersson
Låt: I Did It For Love
Min åsikt: Låten är bra, men tyvärr inget sånt där speciellt för mig som tilltalar en.


Artist: Ola
Låt: Unstoppabel
Min åsikt: Hans låt har jag väl bara hört någon gång, gillar verkligen inte han! Innan var han så söt, sen slutade platt håret och såg ut som en idiot och nu vet jag inte vad han gjort med det? Ser hemskt ut!


Artist: Pernilla Wahlgren
Låt: Jag Vill Om Du Vågar
Min åsikt: Detta är nog den låten som är mest schlager i enligt mig. Och tycker faktiskt den är bra, och hon har ju såklart bra röst! Men frågan är, skulle den bli bra på engelska kanske? Och skulle den komma någonstans i den stora tävlingen?


Artist: Peter Jöback
Låt: Hollow
Min åsikt: Mysig låt, bra röst och ser inte så hemsk ut som vanligt.


Artist: Salem Al Fakir
Låt: Keep On Walking
Min åsikt: Bästa låten enligt mig! Han har så hima härlig röst, älskar musiken. Fin låt heltenkelt.  En låt man kan lyssna på i flera timmar.


Artist: Timoteij
Låt: Kom
Min åsikt: Lär bli en riktig sommarplåga, eller har jag fel?
Men gillar låten faktiskt. Konstigt nog, haha.

Din åsikt tack!
Postat av: Music by mix.

Musik berör oss alla, men vad är det som berör dig i musik världen?

Vilken låt berör dig mer än någon annan? :)

2010-03-08 @ 19:14:39
URL: http://musicbymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0