Myskväll!

Nu ska ja hoppa iväg och göra mig iordning, smink och kläder bara typ.
Vi ska till Carro ikväll, äta mat och titta på film. Ska bli himla trevligt..
Till mat hoppas jag på thai, de jag har ätit hos henne bara faktiskt, och en gång nå annat när hon fyllde år. Minns dock ej vad det var. :P
Och filmen blir... LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES! :D
Köpte den i Växjö, så ska bli riktigt spännande. Så himla synd han dog bara när han höll på med 4 boken, vill ha mer!

Vad ska ni göra ikväll? :)



Slänger in en bild på mig och Jasper med. ;D
Lär bli himla mycket lek med den bushunden idag med! Köpt present till han och allt ju.
Men nu måste jag sticka!

Din åsikt tack!
Postat av: Nikki

Hello, om du har tid får du gärna kika in på min blogg och slänga in en kommentar! Jag gör du samma sak på din, hihi :)



Pussar&Kramar ♥

2010-03-05 @ 20:13:24
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0