Sovmorgon

Idag hade jag sovmorgon.. Till klockan 3, (A)
Liiite för länge kanske, men himla skönt kan jag lova! Dock drömde jag sjukt mycket, och mardrömmar med. Och mår alltid jätte dåligt när jag vaknar efter det, ligger och skakar, är livrädd och skit.

Skulle just springa och hämta posten när mamma kom in genom dörren, så hon fick springa iväg ist.
Har inga byxor på mig ju, och visst, grannanrna älskar när jag går runt naken på natten i köket, så dom skulle nog inte klaga ;)
Men iallafall, mina böcker har inte kommit som jag beställt. :( Så lite surt.
Idiotiskt att beställa dom på en torsdag, för då kommer ju helgen och då känns de så länge! men men.
Hoppas på imorgon, nu ska ja springa och vara social med mamma ett tag innan hon försvinner iväg igen.

Din åsikt tack!
Postat av: Malin

Ska eller har du tagit studenten? :)

2010-03-08 @ 16:34:05
URL: http://labiosrosados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0