Årets första grillning!

Jag och mamma grillade idag! Första gången detta året faktiskt, och det var otroligt gott kan jag lova.
Kyckling, pommes, sallad, beasås och ketchup. Kan det bli mycket bättre? (Visste ni förresten att jag skrev ett arbete i skolan om ketchup en gång! Läraren gillade det inte så mycket om jag ska vara ärlig, blev mycket prat om det innan jag fick min vilja igenom att få skriva om det. Men har för mig att jag fick G faktiskt!)


Nu ska jag ta och leta upp lite kläder, sen hitta lite filtar och skit. För Johan och Emil kommer hit om en timme ungefär, och då ska vi ut på picknick. Härligt va?
Uppe i skogen vid alla blommor, Johans dator, Emils mobila bredband.. Och jag bidrar inte med något bra alls. Hmm...


Din åsikt tack!
Postat av: nefo

Gott:)

2010-05-02 @ 17:27:38
URL: http://nefo.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

Gud vad gott! :D jag åt grillspett till middag idag :D älskar grillat!



eller hur, man har växt ifrån det där med valborg :P men gjorde du nåt kul ändå? :)

2010-05-02 @ 21:35:05
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0