Chips och Vänner!

Denna kvällen har varit så himla tråkig.
Inte orkat göra något eftersom jag är sjuk, legat och tittat på tv med mamma från klockan 4 till halv 10.
Djurprogram, någon kass film, postkodmiljonären, så ska det låta, någon film till.. Ja, ni hör själva hur kul de låter va?

Så nu ska jag ta grillchips! (Blev sugen på det igår när Johan skulle cykla hit när det åskade, och sa typ "Akta så du inte blir grillad av åskan då.. Åh, grillchips!" haha.)
Det blir självklart att titta på vänner med, himla mysigt.

Förresten så bara älskar jag att det verkligen börjar bli sommar nu. Mitt fönster har varit öppet hela natten, dagen och lär få vara öppet hela natten igen. Härligt.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0