Disney Channel och sängen!

Jag kom hem för ett tagsen, var i Ljungby och hämtade bilen idag ju.
Blev även lite affärer och så, köpte dock bara en fototidning och ett halsband till Findus.

Nu ska jag bara se på tv, det är en film på tv disney channel, Rasten - sommarlovet. Tror jag att den heter?
Sett den många gånger, har den till och med någonstans. Men får bli att titta på den iallafall.
Har även ont i huvudet och är jätte yr, inte så ovanligt.
Men vet ni vad jag har bestämt? I veckan som kommer ska jag ta ett blodprov för att se vad som är fel! Jag är nervös och livrädd, men kommer känna mig jätte stolt sen.

Din åsikt tack!
Postat av: simone

det är en bra kanal :D

2010-05-12 @ 14:00:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0