Flyttning snart igen!

Vid 4 kommer mammas kompis hit, sen runt 5 kommer hennes sambo hit med, så ska vi flytta det sista till lägenheten.
Har ont i ryggen och fötterna sen igår, så kommer bli jätte bra att behöva bära en säng som väger jätte mycket.

Tror jag ska höra med mamma om hon kan fixa en tid till mig så jag få zonterapi imorgon. Skulle verkligen behövas.
För er som inte vet vad det är, så får man massage på fötterna och så hjälper det i rygg och nacken mm. Riktigt grymt är det.
Första gången trodde jag inte på det, men efter att inte kunnat sitta eller ligga utan att gråta i en vecka för min rygg gjorde så ont så gick jag med på att ge det ett försök. Och redan samma kväll kunde jag äntligen sova!

Nu måste jag dock fortsätta med att fixa lite saker innan vi ska flytta mer.
Vi hörs om några dagar antagligen!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0