God natt!

Fast jag är sjuk så har dagen givit en riktigt bra sak kan jag lova.
Jag tänker dock inte berätta det nu eftersom det inte är säkert, och blir det ej av är det onödigt att berätta, bara mamma och Johan som vet.
Men jag hoppas verkligen! Skulle vara underbart.

Träffade Johan innan med, vi satt ute och pratade och lyssnade på åskan. Himla mysigt faktiskt.
Fast dom två sista smällarna var dock inte lika mysiga när det lät så jävla mycket och kändes i golvet, då vart man bara rädd! haha.

Nu ska jag iallafall sova snart, ska antagligen till arbetsförmedlingen imorgon. Har en tid klockan 11, men Karin kan inte följa med och jag vågar inte gå dit själv faktiskt. + att jag är ju sjuk, så det gör inte saken lättare. Men får se hur det blir.
Klarar jag av det ska jag belöna mig med någonting jag längtat efter.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0