Heldag med mamma!

God kväll!

Idag har jag inte skrivit något som ni nog märkt.
Varit i fart sen jag vaknade faktiskt! Åt frukost, gjorde mig lite iordning sen ringde Carro.
Mamma, jag, Carro och Jasper åkte en runta till en loppis jag gillar. Köpte några Kalle Anka pocket, haha!
Ville ha för ett tagsen, men den jag såg just då kostade runt 80-100 kr! Sjukt dyrt tycker jag som inte har så mycket pengar. Så hittade på loppisen för 3 kr st, kan det bli bättre?

Handlade även idag sen, äntligen har vi mjölk hemma! Ska njuta av ett stort glasoboy sen, fy vad gott!
Ska bara plocka iordning i mitt rum, bara lite kvar. Kläder och lite disk. Eller lite disk, halva köket befinner sig inne hos mig just nu faktiskt.

Uppdatera igen lite senare när jag är klar!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0