Hemma igen!

Saknat mig? Dum fråga, är väl självklart att ni har. haha!

Jag är iallafall hemma. Skrev ett inlägg innan om att jag var på IKEA ju, men har även varit och kollat synen och provat glasögon.
Och jag tog även hål i örat! Gick bara in och hoppades på att dom hade en tid, hon såg lite tvkesam ut först. Men den hon klippte skulle ha sån torkgrej över huvudet, så jag fick gå emellan och få ett hål, snällt!
Jag blev verkligen jätte nöjd med. Så himla snygg!
Men ni skulle se, jag var livrädd. Satt och höll Johan ha handen, blundade och bet ihop med tänderna allt vad jag kunde. Haha! Men de gick snabbare än vad jag trodde och gjorde inte så ont faktiskt, kändes. Men trodde de skulle göra 1000 gånger ondare.

Nu ska jag gå och dricka lite vatten, sen titta runt lite på internet.
Beställde nyss hem vilka glasögon jag skulle vilja ha, hoppas dom kommer nästa vecka någongång och att jag passar i dom jag vill ha!

Din åsikt tack!
Postat av: Johan Emil

Åh då vill jag verkligen se de på :D

2010-05-11 @ 19:33:00
URL: http://johanochemilslilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0