Jag känner mig så vuxen!

Idag vart jag på banken med mamma för att fixa några grejer, och samtigit tog jag tag i att uppdatera mig själv lite! Dock är min sån dosa sötare, detta var dock den bästa bilden på google.
Hej vuxenvärlden nu ska jag lära mig att betala räkningar och beställa hem saker själv! Hur vuxet är inte det liksom?
Ojoj, jag börjar bli en stor flicka!

Vet ni vad som händer imorgon? En vuxengrej till! Berättar dock inte just nu, så där får ni lite att fundera på ;)
Vad tror ni att det kan vara? Och nej Johan, du får inte gissa!
Kommer alla vuxen grejer såhär nära varandra så kommer jag snart vara 90 och sitta på ålderdomshem.

Din åsikt tack!
Postat av: Emmelist

ja det är riktigt härligt...men jobbigt :D

2010-05-24 @ 22:43:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ms Mix

SV: Ja, det är helt underbart söta! Är det din fralla på bilden?

2010-05-24 @ 23:02:32
URL: http://www.msmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0