Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik...

Kom hem från arbetsförmedlingen för en och en halv timmesen ungefär.
Det var himla jobbigt där idag, skulle gå igenom lite så hon vet varför dom ej kan sätta mig på ett heltidsjobb mm.
Hon måste veta vad hon får säga och inte får säga när hon pratar med vissa osv.
Pratade mest om pappa av någon anledning, förstår inte varför men.. Hursom, så var det jobbigt och gjorde inte min dag bättre. All kraft jag hade gick åt till att lyckas hålla tårarna inne.

 

Har iallafall plockat iordning i köket och ätit nyss. Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem igen..
Och Carro kommer hit lite senare med. Hon har köpt ramar till korten jag skrev ut igår, så hon ska fixa med det här.
Ska bli kul att träffa lille Jasper, han gör en alltid glad. En liten glädje hund det där. ♥


Din åsikt tack!
Postat av: emelie

Hej. förlåt för sent svar men har haft en bloggpuas kan man väl säga, men är nu tillbaka hoppas ja :) allt bra? kram

2010-05-04 @ 16:03:13
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0