Kan detta stämma?

Som ni säkert läst många gånger här på min blogg så är jag ofta yr. Varje dag faktiskt, och i stortsätt hela tiden.
Ibland är det värre än vanligt.. Och idag när det var en av de värsta gångerna så började jag såklart tänka en massa varför jag är så yr. Och jag tror att jag kom på varför!

På bilden här nere ser ni en blond liten flicka, och självklart är det jag!
Bredvid ser ni en annan bild, ser ni vad det är? Ja, självklart är det mitt huvud om man ser igenom det.

Så nu ska jag ta och förklara.
Utanpå ser jag ut som vemsom, eller hur?
Men om man tar en titt in i mitt huvud, så har jag mindre hjärna än andra.
Den ska ju fylla ut allt där inne nästan. Men min fyller inte ut det minsta.
När den är så liten och jag rör mitt huvud börjar den ju självklart skumpa runt där inne.
Så hjärnsaften (Det orangea) börjar ju våga en massa, och min hjärna flyter omkring som en liten gummianka i ett badkar.


Tror ni inte med att detta kan stämma?
Och ja, jag vet! Jag ritade min hjärna liiite större än den egentligen är.


Din åsikt tack!
Postat av: LIENE

sv: Ja:/ men är så glad att den hittade till veterinären.



yra är många nu, det kanske är med klimatet att göra.

2010-05-02 @ 09:47:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Millaaa

sv; okej, ja men den snön är borta nu! :)

2010-05-02 @ 10:59:39
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Fanny

Inte kan det vara sant, eller? XD

2010-05-02 @ 12:07:29
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0