Sängen nu!

Jag sov till 4 ungefär, sen har jag varit igång hela dagen tills klockan 2 inatt.
Blev även att träffa Johan, vi köpte en massa gottis att äta. Jag är riktigt pank nu.. Vi har köpt mycket gott när vi träffats, och pengarna bara springer iväg och det är jag som betalat allt.

Nu ska jag iallafall slänga bort allt som finns i min säng, sen krypa ner och titta på vänner och dricka något kallt. Min hals gör fortfarande ont, dock mycket bättre än innan. Dumma nötter!

God natt!

Din åsikt tack!
Postat av: Caroline

Hej!



Jo lite rädd var jag nog allt att gå från A/B till D/E, men jag litade på min plastikkirurg till 100% och det är jag väldigt glad att jag gjorde! Han hade helt rätt och storleken är perfekt för mig.



Óch det stämmer att jag och Kissie har samma storlek, men grejen är den att jag inte förstorar mina bröst på bilder och genom att klä mig som henne. Sen så är jag både längre och väger nog mer än henne också.



Tack söta du :D Kram

2010-05-24 @ 23:24:41
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0