Selena Gomez!

Selena Gomez är mest känd genom sin roll i serien Magi på Wavely place som går på Disney Channel.
Men hon har även slagit igenom med musiken.
Eftersom jag alltid tittar på Disney channel har jag sett programmet med henne många gånger, och även 2 avsnitt av Hannah Montana som hon varit med i.
Hursomhelst så gillar jag henne verkligen! I Magi på Wavely place har hon en grym attityd som verkligen gillas, och den märker man även i vissa av hennes låtar såklart!
Och ett extra + till henne är väl att hon även har utseendet med sig, riktigt snygg är hon!

 

Här är en av de låtar jag lyssnar mest på med henne!


Din åsikt tack!
Postat av: Emmelist

ja man ska helt klart vara mer snäll emot varandra istället för att kasta skällsord mot folk som man oftast inte ens känner!



nej usch!



mer kärlek vill vi ha :D allt bra ikväll?

2010-05-14 @ 21:20:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ' milia

haha eller hur, älskar ice age :$

2010-05-14 @ 21:35:06
URL: http://miliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0