Tjocka mig med en massa mackor.

Idag är mamma i tyskland, så jag är hemma själv..
Så ska ha en riktig myskväll här faktiskt! :) Kolla massa film, äta fruktsallad med glass och grädde. Ljus kommer tändas när det blir mörkare med.

Så nu ska jag äta lite, inte ätit än. Sovit tills nu nästan faktiskt, var uppe en liten sväng innan bara.
Ska bara äta mackor, men mamma har köpt hem en massa gott till dom för hon skulle ha med de så dom kunde äta på bussen tror jag. mums! Får hoppas de blev något kvar bara?

Har ni tips på någon bra film man kan se? Drama, thriller, komedi, familj, romantik?

Din åsikt tack!
Postat av: Katarina

Kick-Ass. En helt galen film om en 11-årig tjej som superhjälte som dödar allt (och alla) hon kommer åt.

2010-05-09 @ 06:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0