Tv och mys..

Jag blir bara mer och mer sjuk. Inatt hade jag även svårt att sova.
Låg bara och vände mig, vart för varm, frös, törstig, hungrig, osv osv.. Sov 2 timmar inatt ungefär.
Sen några få timmar på dagen, skulle till arbetsförmedlingen idag klockan 11, men eftersom det blivit sämre så stannade jag hemma.

Sitter och tittar på tv med mamma just nu, djurprogram såklart. haha. Det enda hon tittar på typ..
Iallafall, är om elefanter. Hur den blir till i magen osv. Vet ni hur länge en ligger i magen? i 22 månader! Helt otroligt.
Sen när den kommer ut vägen den runt 120 kg. Helt otroligt..

Din åsikt tack!
Postat av: Madde

Hej! hur mår du idag? kram

2010-05-21 @ 17:14:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0