Ute i det fina vårvädret!

Just nu ligger jag ute i det fina vädret.. Det är hur härligt som helst!
Ligger på framsidan, och Pannkis hoppar runt som en idiot här. Tror han tycker det är härligt när han får komma ut. Han är ju faktiskt en innekanin annars, tycker det är bättre. Hade jag haft han ute hela tiden är de chans att glömma han mer eftersom jag gärna inte går ut så mycket.
Så på mitt rum har vi sällskap av varandra hela tiden. Han är min lilla bebis!

Vill börja föda upp kaniner, dock har jag nog ingen plats för det, men Pannkakan skulle vara en bra pappa ;)
Och han skulle inte vara svårt att få att göra barn, då han gärna sätter på sin storebror ibland! HAHA!
Och hans storebror är en katt.. Så tror en kanin hade varit något mer för han! :P

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0