Vänner och försöka sova!

Jag gillade denna bilden! Och tycker faktiskt det är sorgligt att dom snart är utblommade och försvunna för detta året.

 

Kvällen blev inte ligga i sängen hela tiden som det var tänkt på Carro och Jasper kom bort en runda.
Så blev prat, lek med Jasper, osv.
Skrev även ut lite bilder till Carro, och fick 100 kr för det! Hon är galen. Hon är min kära kusin, en av de bästa i världen. Och det var 5 bilder tror jag, så hon skulle verkligen inte betala. Men samtidigt lite roligt^^

Nu ska jag lägga mig och titta på vänner iallafall, är himla trött.
Pratat i telefon i 3 timmar, och märker inte hur trött jag egentligen är då. Det kommer precis när man lägger på, då flyger tröttheten på mig.

 

God natt!


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0