Yr och huvudvärk.

Var hos mormor några timmar, där var vi ute och gick och plockade svamp. Jag gillar verkligen det!
Dock har jag inte så bra syn, och hade inte mina glasögon. Så jag såg inte så jätte bra, hittade iallfall 2 st, där jag visste att det redan fanns typ 40 st. haha!

Nu är jag bara yr och mår skit. Imorgon ska jag med till något lager med arbetsförmedlingen.
Jag är så himla nervös kan jag lova! Mamma och Carro tröstade dock med att det jobbar himla många snygga killar där, hmm..

Näe, nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Titta på sista avsnitten av Andra Avenyn och sen sova antagligen!
Någon som vet vart man kan hitta Andra Avenyn säsong 2 ? Kan man köpa den? Vill verkligen ha!

Din åsikt tack!
Postat av: Michaela Snöborgs

japp! =) vad var det för svampar ni plockade? =)



lycka till på AF imorrn! kram

2010-05-09 @ 23:03:04
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: hiba

haha hoppas du ser några snyggingar då:P

2010-05-10 @ 17:05:44
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0