Jag kommer klara detta..

Vet inte hur många gånger jag lovat mig själv att skriva iallafall 2-3 inlägg om dagen.. Men icke.
Vad ska man skriva om liksom? Hmm.. Men ska faktiskt försöka bättra mig!
För det känns som att jag håller på att få en ny start! Jag är piggare än på länge, jag känner ingen hunger och är överlycklig för det, jag håller på att slänga ner massa saker jag inte använder i mitt föråd så det inte blir så stökigt, jag har tvättat allt och börjat sätta upp tid varannan vecka, jag ska bli bättre på att diska varje dag, hur svårt kan det vara liksom?
Ja, allt flyter verkligen på! Så nu önskar jag bara att det inte sätts ett stopp och jag faller tillbaka igen.
Dock är det snart 5 November, årets jobbigaste dag. Så den dagen kommer jag dock må skit antagligen.
Och dagen innan den är inte lätt heller.. Men efter det ska jag kämpa! För jag vet till 100% att jag kan klara vadfan jag vill, och jag är så jävla bra när jag mår bra!


Nu ska jag iallafall göra en frukttallrik, spola upp ett bad som inte för en gångskull ska vara iskallt utan lite lagom och läsa skvallertidning..
Tycker jag förtjänade att köpa en sån tidning idag, roligt att se all skit dom skriver om och annars läser man bara såna när man är hos frisören, vilket är typ aldrig?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0