Lite smått perfekt dag faktiskt! :)

Denna dagen har varit lite smått perfekt faktiskt! Även om jag inte gjort en massa och så.

Siri ringde och väckte mig klockan 12, loggade in på skype så snackade vi där ett tag innan hon började skolan igen.
Sen blev de bara sängen, titta tv och plocka med lite saker här hemma.
Vid 4 kom mamma och hämtade mig och då drog vi till IKEA. Köpte en duk, ljus, grytor, knivar och lite sånt.
Sen till Maxi då jag behövde handla mat. Mamma följde med upp för hon skulle hjälpa mig med en grej, sen blev det skype med Siri med en gång. 5 timmar 52 minuter och 02 sekunder, nördar eller vad? Vi har ägt folk i Fia med knuff på King.com, läst saker på umo.se och skrattat, tittat youtube, sjungt mm.

Även hunnit plocka iordning lite till här hemma samtidigt som vi pratade och ätit en fralla (uh, onyttigt!!!) och lite yoggi!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0