Möte på kommunen!

Usch, nu ska jag göra mig iordning lite.. och med göra iordning menar jag borsta tänderna och dra på mig en tjocktröja.
Duscha, smink och håret varken hinner jag eller orkar.
Skulle visst vara på kommunen redan vid 8! Herregud säger jag bara.. Tur att jag bor så nära iallafall, alltid något.

Och jag hatar min lägenhet, det är något som luktar.. Asså jag vet inte vad!
När jag åkte hemifrån tömdes sopor, disk och kattlåda, så vad kan då lukta? Är ju äckligt..
Typ skåpen som är 1 miljon år gamla som stinker, usch.. Måste säga till om detdär.
Eller ligger de massa döda råttor i väggarna? Hmm.. Mysigt.

Din åsikt tack!
Postat av: M

Det kanske ligger gamla räkskal i stången till gardinerna?

2010-10-05 @ 20:02:45
URL: http://flowerdrops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0