Stanna kvar hos mamma..

Jag stannar kvar hos mamma inatt med.. Vill inte hem, vill inte bli själv och vill inte sitta och tänka på oss.
Hoppas på att må lite bättre imorgon, denna dagen har varit himla jobbig.
Och jag förstår ingenting, är det såhär du vill det ska sluta? Jag har försökt lite, hört av mig.
Jag vill säga hejdå på riktigt, vill inte att allt ska sluta över ett bråk på msn och över bloggen för jag behöver säga ett riktigt hejdå, skiljas som vänner för att kunna gå vidare.

Nu ska jag ner och lägga mig i mammas säng och läsa.
Ska försöka somna lite tidigt med, mamma ska köra hem mig vid 7 på morgonen eftersom jag ska på möte till kommunen och minns inte alls tiden, typ 10 eller 2 ? Hmm..

Aja, god natt..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0