Välkommen hem till mig!

 

 

Ja, det var min lägenhet på 27m2 (har jag för mig).
Toan blev aldrig med på kort för det är himla stökigt där och tänkte att det absolut inte var intressant att se, haha!

Köpte dedär överkastet igår och kuddarna, rädd att det blir för tjejigt och töntigt.. Gillar rosa, men en helt säng liksom?
Så min fråga till er, är det för tjejigt? Jättesnällt om ni svarar!

Och du som önskade att se lägenheten, hoppas du blev nöjd och förstår hur den ser ut och förlåt för det tog sån tid! Har svårt att ta tag i mig och göra saker.

Din åsikt tack!
Postat av: Honi

Ser riktigt mysigt ut faktiskt :) Personligt och fint, älskar kistan i hallen!

2010-10-04 @ 11:45:18
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0