Älskar att beställa böcker!

Nu har jag precis beställt 4 st böcker. Var 8 st jag ville ha men fick välja bort eftersom det blev för dyrt annars.
Hade runt 700 kr över denna månaden så kände att jag kunde ta och beställa något jag verkligen ville ha.
Känns lite onödigt dock när man har ett bibliotek där man kan låna gratis men jag glömmer alltid av det och får skuld och då kommer man snabbt upp i vad boken hade kostat iallafall, och så snyggt med massa böcker i en bokhylla!
Men fy vad jag älskar att beställa böcker, älskar att sitta och leta på sidan, läsa om dom, söka på google och se vad andra tyckt, sitta och ha beslutångest om vilka av dom man ska köpa. Kan sitta i flera timmar, nu hoppas jag bara inget blir fel så dom kommer innan fredag.

Har även varit himla dålig uppdatering senaste då jag inte mått de mista bra.
Har mest legat i sängen, film och sovit, hoppas verkligen det vänder snart.
Massa saker jag vet jag vill göra nu men måste må bra för att klara av det, så allt måste vända.. Väldigt snart, nu när mina drömmar har kommit tillbaka vill jag inte dom ska dö ut.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0