Drömde om dig natt..

Träffade dig i drömmen inatt, kramade om dig och det känns så verkligt. Din röst, ditt skratt, hur ditt hår luktade när man kramade dig, din parfym.. Det får mig att minnas allt igen.
Vaknade gråtande. Det gör jag alltid även fast det inte är detdär hemska drömmarna längre.
Men frågar dig alltid vissa saker, dedär frågorna som går runt i huvudet dygnet runt.
Men du svarar inte, du förstår inte. Du lever ju i drömmen, du förstår inte vad jag menar.

Även fast det gått snart 3 år så kommer jag inte över det, kan inte gå vidare. Jag försöker Lisa..
Vet du hade velat det, men det går bara inte. Hur ska jag göra? Det finns för mycket frågor.
Saknar dig så mycket, skulle göra allt för att få träffa dig i 5 minuter.

Sitter du där uppe och tittar ner på mig? På oss..
Hoppas du har det bra, men här är ingenting sig likt sen du lämnade oss.
Älskar dig hjärtat

Din åsikt tack!
Postat av: Sandra

Nä gud så sorligt! Men att drömma om någon som inte längre finns kvar hos en kanske hjälper än att minnas det där extra! Tror faktiskt att det ä bra att drömma!!

2010-09-11 @ 19:48:56
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: amanda ryning

sjuuuuuukt fint skrivet,vet hur de finns ,kraam <3

2010-09-12 @ 03:39:22
URL: http://amandaryning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0