God morgon!

Jag somnade runt 10-11 igår, sen vaknade jag vid 1 och somnade inte förre 8-9 på morgonen nu.
Mindre kul det.. Ville sova ut riktigt så jag var pigg för att städa, men icke.
Men självklart ska jag städa, ska ta och äta lite frukost sen sätter jag igång!

Skulle vilja ha lite fint väder, så sugen på ut och fota i höstvädret, men blåser och är svinkallt ute tyvärr!
Och jag måste köpa en vinterjacka, är alltid ute i sista sekunden med det så de inte finns några kvar.

Nej, bäst jag sätter igång och äter nu lite så jag kan börja städa någon gång! :)
Måste även se om värmen kommit på, jättekallt i lägenheten då jag var dum och sov med fönstret öppet? Hmm.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0